SZKOLENIA
Umacniamy

Komunikacja i budowanie relacji

Relacje w organizacji i komunikacja mi─Ödzy jej pracownikami stanowi─ů podstaw─Ö efektywnego dzia┼éania. Sprawne nadawanie i odbi├│r komunikat├│w, sp├│jno┼Ť─ç tre┼Ťci i formy przekazu, dopasowanie przekazu do typu odbiorcy ÔÇô to tylko niekt├│re z element├│w komunikacji nad kt├│rymi warto pracowa─ç by by─ç w pe┼éni rozumianym.

Główne tematy szkolenia:

 

  • Model komunikacji interpersonalnej.
  • Typy nadawc├│w / odbiorc├│w.
  • Zasady budowania przekaz├│w dopasowanych do odbiorc├│w.
  • Budowanie pierwszego wra┼╝enia.
  • Wp┼éywanie na efektywn─ů atmosfer─Ö wsp├│┼épracy w┬áFirmie.
  • Identyfikowanie profili osobowo┼Ťci w┼éasnych i┬áwsp├│┼épracownik├│w.
  • Bariery w┬ákomunikacji: nadawcy i┬áodbiorcy.
  • Metody rozwoju efektywno┼Ťci komunikacyjnej.
  • Elementy komunikacji werbalnej i┬ániewerbalnej.
  • Techniki argumentacji i┬áwywierania wp┼éywu.
  • Techniki asertywnej odmowy.
  • Pozytywne wzmocnienie.
  • Stawianie granic i┬ádefiniowanie swojego stanowiska.
  • Umiej─Ötno┼Ť─ç konstruktywnej obrony w┼éasnych racji.
  • Zasady przekazywania wsp├│┼épracownikom wsparcia oraz konstruktywnej krytyki (zasady formu┼éowania informacji zwrotnej).
ZADAJ PYTANIE